PRIMJER JEDNOG OD NAČINA KAKO MINIMALNO ZARADITI
OD BESPLATNO REGISTRIRANIH ČLANOVA I NJIHOVE KUPOVINE
KOD TVRTKI PARTNERA (TRGOVINE, UGOSTITELJSKI OBJEKTI, TEHNIKA, NEKRETNINE, GRAĐEVINARSTVO, USLUGE I SLIČNO)
REGISTRIRANA FIZIČKA OSOBA, MALA UDRUGA ILI TVRTKA KAO POTROŠAČ
1.PRIJATELJI I POZNANICI, AKO SE UKLJUČE
(minimalno neka se besplatno registrira samo) =10
2.NJIH 10 NEKA UKLJUČI SAMO 10 SVOJIH PRIJATELJA
I POZNANIKA (što je realno za očekivati) =100
3.NJIH 100 NEKA UKJUČI SAMO 10 SVOJIH PRIJATELJA
I POZNANIKA (što je realno za očekivati) =1.000
4.NJIH 1.000 NEKA UKLJUČI SAMO 10 SVOJIH PRIJATELJA
I POZNANIKA (što je realno za očekivati) =10.000
UKUPNO: =11.100
NJIH 11.100 NEKA MJESEČNO PROSJEČNO POTROŠE PREKO TVRTKI PARTNERA SAMO 100 EURA ZA OSNOVNE ŽIVOTNE POTREBE (MANJE ILI VIŠE, ŠTO JE ZBILJA REALNO),
TO JE 1.111.000 EURA X 0,5%=ZARADA=5.555 EURA MJESEČNO I TO SVAKI MJESEC, A NA GODIŠNJOJ RAZINI TO JE 66.660 EURA
TO JE U OVOM POSLOVANJU, KAKO PROCJENJUJU STRUČNI LJUDI SAMO 20% MOGUĆNOSTI ZARAĐIVANJA U OVOM GENIJALNOM POSLU, A OSTATAK OD 80% MOGUĆNOSTI JOŠ DODATNOG ZARAĐIVANJA KRIJU SE U PRAVIMA NA PROFIT U BINARNOJ MATRICI I KARIJERNIM BONUSIMA; ZA TO SE MOŽE MALO I AKONTACIJSKI UPLATITI (UNAPRIJED) KAKO BI SE UBRZALA ZARADA, ALI UZ JEDNU OZBILJNU NAPOMENU DA TO NIJE BAČENI NOVAC; TO JE AKONTACIJA ZA NAŠE BUDUĆE KUPOVINE; S NJOME DOBIJEMO I PRAVO DA KUPUJEMO PRAVA NA PROFIT KOJA SLAŽEMO U BINARNU MATRICU, A ONA NAM OPET DONOSI VIŠESTRUKU KORIST ŠTO ĆEMO MALO KASNIJE OBJASNITI; NEMA SE ŠTO REĆI NEGO «GENIJALNO», ZAR NE? NA SLUŽBENIM STRANICAMA WWW.SCNETHRVATSKA.COM POD RUBRIKOM „KAKO ZARADITI?/MARKETING PLAN I.” JE SVE TO OBJAŠNJENO I SVIMA PREPORUČAMO TRI PUTA PAŽLJIVO PROČITATI TE UPUTE.
Slika br.1- direktni sustav zarađivanja
Objašnjenje Slike br.1- Mi kao kupac kupimo npr. TV za 833,34 eura kod tvrtke partnera (TP). TP nam daje popust koji može biti npr. 5%, 10% ili 20%- kako već kod koje TP što je unaprijed vidljivo na službenim stranicama SCnet-a. Recimo da TP u ovom slučaju daje 10% popusta za našu kupovinu. Mi ćemo platiti puni iznos na blagajni TP-a, ali od tog iznosa TP će uplatiti 10% SCnet-u. SCnet 1% odmah uplaćuje nama na račun koji smo zapisali u našem internet uredu, 2% daje strukturi iznad nas preko koje smo mi saznali za SCnet, 1% zadržava SCnet za sebe, a preostali dio (koji iznosi u ovom slučaju 6%) se skuplja na našem računu akumulacije kojeg možemo pratiti preko svog inernet ureda. Kada se na našem računu akumulacije skupi iznos od 50 eura, tada sustav formira tzv. Pravo na profit ili skraćeno PP. Ta prava na profit predstavljaju drugi način zarade koji dolazi iz binarnog stabla i koji ćemo objasniti malo kasnije. Ispod kruga „Kupac“ vidimo da zarađujemo 0,5% od onoga što su potrošili oni koje smo mi doveli u SCnet i to u 4 dubine. Na Slici br.1 je dan primjer da smo doveli 10 ljudi i da je svatko od njih doveo još po 10 ljudi i tako u 4 dubine. To je ukupno 11 110 ljudi u našoj strukturi od 4 dubine i ako svatko od njih u sustavu SCnet potroši 100 eura mjesečno mi zaradimo 0,5% od svega što iznosi 5 555 eura mjesečno. OVO MOŽEMO OČEKIVATI ZA OTPRILIKE JEDNU DO DVIJE GODINE- BRZINA OVISI I O NAMA!
Brzina ostvarivanja gore navedenih iznosa ovisi o našoj brzini kojom besplatno registriramo nove članove i o brzini ugovaranja tvrtki partnera u pojedinoj državi u svijetu, odnosno o mjesečnim potrošnjama članova SCnet-a preko tvrtki partnera. Što se sustav više razvija, zarađivanje se povećava, a u sustav ulaze sve atraktivnije tvrtke. Mi možemo biti aktivni i u pronalaženju poduzetnika koji žele u svojim državama u svijetu započeti SCnet i povezati ih sa SCnet-om, a možemo se javiti i za ugovaranje tvrtki partnera u svojoj državi, što se dodatno stimulira. Svi smo zainteresirani da ovaj sustav razvijemo što više i što brže; i potrošači i tvrtke partneri i SCnet.
U SCNet sustavu koristi imaju slijedeći subjekti:
1. Mi kao potrošači- jer uzimamo nazad dio kolača koji ostavljamo na tržištu kroz popuste koje nude tvrtke partneri; kroz besplatno uključivanje drugih dodatno zarađujemo
2. Tvrtke partneri- jer se uzdižu nad konkurencijom i dobivaju veliki broj potrošača te besplatnu reklamu na web stranicama SCNet-a u rubrici Partneri; za potrošače koji se registriraju u SCnet preko tvrtke, tvrtka dobiva profit kada ti potrošači kupuju bilo gdje u SCnet sustavu.
3. SCNet- jer dobiva 1% iznosa koji svi mi potrošimo preko tvrtki partnera. S tim iznosom SCNet održava informatički sustav, podmiruje troškove vođenja tvrtke i brine o ugovaranju novih tvrtki partnera i o širenju na druge države.